23 czerwca 2018

~#1 - PIERWSZE WYDANIE GAZETKI~

Hoi, hoi, hoi!
Mam nadzieję, że cieszycie się na pierwszy numer naszej WKN-owej gazetki, czujecie chęć zajrzenia głębiej w otchłań naszego czasopisma i, przede wszystkim, że cokolwiek Was to interesuje. Spełniasz te kryteria? Świetnie, siadaj, zaczynamy. Siadaj wygodnie, czuj się jak u siebie. Kawy? Herbaty? Soczku? A może po prostu wody? Przedstaw się. Nie mów, że mnie nie znasz. Jestem Delta, Nutelka, albo po prostu osoba zwracająca się do Ciebie w tym czasopiśmie. Dokładnie tak, jak już było wspomniane, jest to pierwszy numer naszej gazetki Watahy Księżycowej Nocy!
Czy ktokolwiek z Was pamięta jeszcze dawny WKN? Dużo tutaj się zmieniło, prawda? Trochę to trwało, ale przez cały ten czas nasza alfa Reiko ciężko pracowała, by doprowadzić do perfekcji każdą zakładkę, abyśmy dziś mogli się cieszyć przyjemną dla oka grafiką, dopracowanymi stronami, estetycznymi napisami... Wszystko, czego można chcieć. Z okazji odnowienia WKN-u przygotowałam dla Was kilka niespodzianek! Nie, nie są to nic warte zagadki, a jednak minikonkursiki z nagrodami. Co w nim będzie? Czytaj dalej. Dzisiaj omówimy sobie temat naszej watahy. Będę starała się bliżej przybliżyć Wam naszą stronkę. Jeżeli korci Cię dołączenie, nie odrywaj oczu od pisma!
Fabuły nie będę Wam przybliżać, gdyż to gazetka, a nie objaśnienia. Powiem tyle, że mamy możliwość wcielenia się w wilka, na przykładzie Reiko czy Delty — fakt. Dużo jest blogów tego typu, ale nie możemy od razu zniechęcać się tematyką bloga. Poskaczmy sobie po zakładkach — prawie każdy tekst jest poprzedzony przyjemnym dla oka... Nagłówek? Ozdobny tekst ratuje sytuację, dodatkowo nadając całej stronie urody. Jeśli chodzi o profile wilków, nie są one tak proste, jak na większości watah — obrazek widnieje z prawej strony, a tekst ma przynajmniej jakiś kolor — w większości przypadków jest on jedynie pogrubiony. Pewnie zastanawiacie się, co w tym jest tak nadzwyczajnego? Otóż możecie się lekko zdziwić — jest to przynajmniej inny układ. Cytat, nazywany mottem nie znajduje się bezpośrednio w formularzu, lecz nad formularzem wilka. Jakiś plus to już jest. Moim zdaniem kolory powinny być inne. Szablon sam z siebie jest ładny. Wysuwana tablica, przesuwany tekst... Jedyne zastrzeżenia mam do układu szablonu — z lewej strony zakrywa znacznie mniejszą część przestrzeni, pozostawiając gołe tło. Mnie to szczerze nie przeszkadza, ale zawsze znajdą się perfekcjoniści, którym będzie to przeszkadzać. Inne zastrzeżenia odnośnie do grafiki? Zero, brak, oprócz tego cały blog cieszy moje oczy.
Wataha powstała w 2013 roku, więc jest jednym ze starszych działających blogów. Przechodziła kryzysy, liczne straty, ale, jak gdzieś to pisze, wraca do dawnej świetności. Na obecną chwilę nie jest bogata w członków, ale głowa do góry — będzie dobrze!
Pora na trochę rozrywki, cieszycie się? Może i poprzednie działy czasopisma nie były zbyt długie, ale cóż... Zrozumcie. Nigdy czegoś takiego nie pisałam, ale okropnie chciałam dostać tę posadę. Później będę płakać, bo mam za dużo roboty. Ja też nabiorę wprawy, kolejny numer nie będzie tak szpetny!
Przejdźmy już do sedna — zrezygnowałam na obecną chwilę z konkursu, ale nie bójcie się, nie odejdziecie z pustymi rękami! Pierwszym wyzwaniem, z jakim spróbujcie się zmierzyć, jest klasyczna krzyżówka, nic trudnego, jednakże musisz trochę znać naszą watahę. Masz dziesięć zadań, aby otrzymać nagrodę w postaci 50 pieniążków, musisz każde rozwiązać na medal. Odpowiedzi podaj w komentarzu bądź w prywatnej formie kontaktu ze mną.

1. Zadanie dość proste, nick na dA autorki zdjęcia Reiko;
2. Ile jest kodów do formularza (nie wolno ich podawać!)?;
3. Capità Espian to...?;
4. Zapisz słownie miesiąc, w którym powstała wataha, niecała data — tylko miesiąc;
5. [...] Alfa wydała surowy zakaz zbliżania się na te tereny [...] - o którym terenie w Watasze jest mowa?;
6. Amulet pozwalający oddychać pod wodą
7. Imię targarza watahy;
8. Data urodzin Reiko — dzień cyfrą, miesiąc słownie;
9. Wataha Księżycowej Nocy, Wataha Ostatniej Nadziei i...?;
10. Takie jak pierwsze pytanie — nick na dA autorki zdjęcia Delty.

1. ???????
2. ????
3. ??????? ????????
4. ????????
5. ???? ???????
6. ?????? ??????
7. ????????
8. ?? ????????
9. ?????? ????????? ???
10. ???????
Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was na śmierć i nie będziecie łapać się za głowę za każdym razem, gdy wyjdzie nowy numer tego czegoś. Szczerze? Na pierwszy numer jestem z siebie średnio zadowolona. Nie jestem pewna, co ile to coś będzie wychodzić, wiecie... Mam też swoje życie i chociaż wataha jest dla mnie naprawdę ważna, nie zawsze mam możliwość zaglądania tutaj i pisania kolejnych numerów. Załóżmy, że będzie to miesięcznik. Pasuje? Tutaj miejsce na Wasze pomysły odnośnie do moich paplanin wyrazów łączących się w jedną blogową gazetkę. Jakieś pomysły na jej ulepszenie? Fan-art? A może zwykła opinia? Cokolwiek to będzie, chętnie przeczytam Wasze komentarze. A teraz żegnam wszystkich, którzy dotarli jakimś cudem do końca, trzymajcie się, cześć.

~ Nutella aka Delta.

1 komentarz:

Maggie Wolfhand pisze...

Bardzo ładna i ciekawa gazetka :D